آموزش نقاشی به کودکان
دانلود برنامه ها، نرم افزارها، فایل فلش، رام اندرویدی، پایان نامه، مقالات علمی دانشگاهی، مقالات ترجمه شده
آموزش نقاشی به کودکان
دو شنبه 24 آبان 1395 ساعت 16:35 | نوشته ‌شده به دست بارانستار | ( )

 

سلام بچه ها

 

بوسهامروز میخایم با انگشتای قشنگتون نقاشیای جالبی بکشیم. اولین طرحمون یه کیف خوشگله!بوسه

 

با رنگ دلخواهتون یه اثر انگشت روی کاغذ بزنید. با یه خط صاف و عدد هشت، میتونید جیب و دسته کیف رو بکشید. حالا دوتا هشت دیگه بکشید تا چشمای کیف باشند و یه هشت دیگه برای بینی. با سه تا خط صاف چشم ها و بینی کیف کامل میشه. در آخر داخل سه گوش ها رو رنگ کنید و یه لبخند بزرگ برای عروسک روی کیغ بکشید تا خوشحال بشه!

 

 

 

 

قورباغه

برای قورباغه هم از دو اثر انگشت رنگی روی هم استفاده کنید. با دو تا حرف «ن» برعکس و بدون نقطه چشم های قورباغه رو بکشید. حالا مثل همان لبخندی که برای کیف کشیدید، دهان گشاد و خندان قورباغه رو بکشید. دو تا نقطه ی بزرگ به جای چشماش و دوتا نقطه ی کوچیک به جای بینی اش بگذارید. دو تا عدد 11 کنار هم به جای دستای قورباغه بکشید. با چند تا دندانه کوچیک دستها و پاها رو کامل کنید.

 

 

 

حلزون

حالا که تو نقاشی کشیدن با اثر انگشت حسابی ماهر شدید یک نوع دیگه رو تمرین میکنیم. این بار نوک انگشت شست خودتون رو رنگی کنید و روی کاغذ بزنید. چه شکلی میشه؟ بله! یه اثر انگشت گرد! خب حالا می تونیم غیر ز شکل های تخم مرغی قبلی شکل های جدیدی بکشیم. حالا با این اثر انگشت گرد و قشنگ چیکار کینیم؟ اول یک شکل پیچ پیچی، شبیه عدد 9 میکشیم. این شد لاک حلزون. بعد یه علامت بزرگتر تا دم حلزون بشود. با شکلی شبیه حرف ط بدون دسته مثل شکل، سر حلزون رو بکشید. با یک خط کج دهان حلزون و با یه نقطه چشم حلزون رو هم میگذاریم. حالا چی کم داریم؟ آهاااان!  با دو تا پرانتز، حلزون ما شاخکدار میشه.

 

 

پروانه

واسه کشیدن یه پروانه خوشگل ، اول یک اثر انگشت بزنید. حالا که میخایم پروانه بکشیم، یک ااثر انگشت رنگی دیگه مثل شکل کنارش بزنید. یک خط کج وسط دوتا بال بکشید. با یک دایره ی کوچک، سر پروانه را هم بکشید. دو تا خط کج شاخک های پروانه می شوند. راستی بچه ها! اگر مثل حلزون با پرانتز برایش شاخک بگذاریم چه می شود؟!

 

 

پرنده

یه اثر انگشت گرد! نه! دو تا اثر انگشت گرد؛ یکی برای سر و دیگری برای تنه پرنده کوچولو، یه نقطه، چشم پرنده میشه. با یه علامت بزرگتر نوک پرنده رو بکشید. با سه تا شکل مثل حرف «س» بال و دم پرنده را می سازیم. دو تا خط کج پاهای پرنده کوچولو می شه. این پرنده کوچولو که به اندازه نوک انگشت شماست، تنها نشسته است. پس بهتر است که دوستش رو هم بکشید. دوست پرنده کوچولو، هم اندازه خودشه. پس با یه نقطه براش چشم بگذارید تا پرنده کوچولوی تنها رو ببینه. با عدد هشتادو هشت کج مثل شکل براش نوک بکشید تا پرنده کوچولو رو صدا کنه. مثل پرنده کوچولو بالها و پاهای دوسش رو هم بکشید تا به سمتش پرواز کنه! بوسه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: آموزشی


 
موضوعات
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه ساینس فایل و آدرس scincefile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 502
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 649
بازدید ماه : 4138
بازدید کل : 118569
تعداد مطالب : 2832
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1